maanantai 16. heinäkuuta 2012

A drop in the ocean, a change on the weather

Terve! Anteeks kun en oo aikoihin kirjotellu, mutta hengissä ollaan!

Tänään ridasin Allulla, ja oli kyllä niin jäykät jalat että... Yks kierros laukkaa sai nuukahtamaan täysin, siis yks kierros! Hirveen nopeesti nää jäykistyy, vaan muutama päivä oon ollu hyvin kevyellä liikunnalla. Rataa hyppäsin tästä huolimatta. Aluksi ristikoita ja 40-50 senttisiä, ja korotin sitten 60-80 cm. Matalemmat meni ihan ok (no ainakin päästiin rata puhtaasti läpi), korkeemmat ei niinkään... Pitäis treenata, nyt kesällä kun on paljon kisojakin. Lopuks hyppättiin pituutta, 190 cm meni feat Allu ja 2 metriä ilman kaakkia. Oon tyytyväinen, kun ottaa huomioon, että mun jalat olin ihan kauheen jäykät.

Sain tänään kans näyttelyriimun, korvahuput ja kuolaimet valmiiksi, en tiedä, pidänkö ite vai myynkö. Kuvat muokkaan tähän myöhemmin.
Oon kans tekemässä mustaa täykkäriä, vielä korvat kiinni ja se on valmis. Tekeillä on myös tuplavoikko suokkitamma, ja isähän on Scarletin Täkki

Eipäs muuta, kirjoittelen sitten kun noi kaakit oon saanu valmiiksi.
Emmi

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti