torstai 23. tammikuuta 2014

sama virsi joka kerta

Ajattelin vaan ilmoittaa, että oon hengissä, vaikka blogin puolella on kuollutta ollutkin. Mulle on ehdotettu kepparimyday-tyylistä videopostausta, ja toteutan sen toivottavasti lähiaikoina. Toinen työn alla oleva postaus olis tallin esittely(video?), oishan se varmaan teistäkin kiva nähdä millaisessa ympäristössä nää mun hepat elelee! :)
mulla ei ole hajuakaan mistä tää on tullut, mutta olkoon nyt siinä sitten. viime vuoden talvelta kuva sekä lumisade joka hämmästyttää mua suuresti nyt koska oikeesti, mulla ei oo pienintäkään muistikuvaa tällasestä. kummitteleeko täällä?

2 kommenttia:

  1. Nämä googlen pikaparannuset on näköjää iskeny sinunki valokuvakansioihin, se on joku googlen juttu lisäillä käyttäjien kuviinsa kaikkee jännää:D

    VastaaPoista
  2. Sama täällä kolmessa kuvassa lumisateet :D

    VastaaPoista