perjantai 3. elokuuta 2012

All i ever wanted was the world

Vihaan tätä konetta. Olin kirjoittanu pitkän tekstin, ja tää sit meni poistaa kaiken. En oo aikoihin tänne kirjoitellut, kun en ole muistanut/jaksanut, mutta ei oo mitään manitsemisen arvoista tapahtunutkaan. Liikutellut oon poneja ihan normisti silloin kun oon jaksanut, ja uusi kaakkeroinenkin on saatu valmiiksi. Kyseessä on musta enkuntäykkäri Be Afraid "Deli". En enää ikinä tee tosta kankaasta mitään. Kauhean jäykkää ja paksua, ja liukasta kuin saippua. Tuli ponista jotenki hirveen muodoton. Sitten siihen tärkeimpään. Eli huomenna ois kisat Sipoossa. Mä oon ihan hirveen innoissani ja jännittää. En oo treenaillut oikeestaan yhtään, kun noi kisat löysin vissiin... toissapäivänä? Estepuolta en ainakaan voi treenailla, kun isän luona oon ja täällä ei oo ainuttakaan estetttä. Mitään tuoliämpäriviritelmiä en ainakaan jaksais alkaa säätämään. Koulua voiski mennä, siinä mä treeniä kaipaisinkin kun on toi meno aika huvittavan näköistä. Onneks oon harjoitellut noi kürit jo valmiiksi, hiomistahan ne kaipais vielä mutta miten mä niitä hion kun ei oo musiikkiakaan? On vähän flunssanen olo mutta kaipa tää tästä huuliherpeksestä johtuu. Tai sit mua jännittää. Miten vain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti